sobota, 15 czerwca 2013

ence pence !

Kochane dowiedziałam się niedawno o szałowych bransoletkach !
Tak się nimi zachwyciłam, że muszę się tym podzielić :)

Marka ENCE PENCE robi fenomenalne ozdoby dla naszych nadgarstków! Olbrzymia gama kolorów, świetny wygląd, lekkie i niesamowicie trendy!



Bransoletki sa podzielone na kolekcje : Black & White, Marynarska, pasteLOVE, breloczki/zawieszki, Euforia, Fantazja, Twoje Fantazje, Fascynacja, Frajda dla dzieci, Mama i ja, Męska rzeczy, Rozkosz, Fluo, Uniesienie. 

Zdecydowanie jest, w czym wybierać. Nie powstrzymałam się. Zakupiłam oczywiście dwie (jak na razie) bransoletki i zdecydowanie polecam. Są doskonale wykonane, leciutkie, śliczne, robią wrażenie i wszyscy je chwalą! Co ciekawe jest też kolekcja dla mężczyzn oraz dla dzieci! :)










Bransoletki dostępne są na www.encepence.pl (skąd pobrałam zdjęcia).




1 komentarz: