środa, 10 czerwca 2015

"I DO"

Rozpoczął się tegoroczny sezon ślubny. Z oczywistych powodów temat ten znalazł się w kręgu moich zainteresowań :) Mimo, że temat mnie dotyczy dopiero w przyszłym roku to już teraz oglądam, szukam, wybieram, oceniam, porównuję i zaczynam gonitwę zmierzająca do realizacji najpiękniejszego dnia mojego życia.
Będę się tu dzielić inspiracjami, pomysłami oraz liczę na rady z waszej strony.
Może wam też się coś spodoba.

Przygotowując ślub możliwie najszybciej należy się zdecydować na kolorystykę. Co prawda pierwsze kroki po wybraniu miejsca ślubu i wesela radziłabym skierować w stronę wyboru dj'a/ zespołu oraz fotografa i filmowca, jednak następnie należy skupić się na kolorystyce. Dlaczego? Po podjęciu tej decyzji wszystkie kolejne decyzje będą łatwiejsze i szybsze.
Osobiście utrudniam sobie życie i nie jestem zdecydowana jeszcze na konkretny motyw. W związku z tym muszę poświęcić więcej czasu na poszukiwania i wybór papeterii, dekoracji, ozdób, kwiatów itd. Jestem ukierunkowana na pastele: róż, mięta oraz mocny róż. Prawdopodobnie z biegiem czasu dowiecie się zaraz po mnie na co się zdecydowałam :)

Póki co umieszczam poniżej kilka inspiracji kolorystycznych.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz