poniedziałek, 10 grudnia 2012

KARTKI ŚWIĄTECZNE

Kartki Bożonarodzeniowe odchodzą w niepamięć. Mało kto już je wysyła. Nie wspominając już o własnym wykonaniu. Od kilku Świąt staram się jednak to robić. Wiem jak dużo radości wywołują one u moich bliskich, ile uśmiechu i mnie też jest miło jak potem ich odwiedzam i widzę na półce stojącą kartkę ode mnie jako ozdobę.






Wykonanie takiej kartki to nic trudnego. Wystarczy odrobina wyobraźni, szczypta zaangażowania i trochę czasu (weekend idealnie się nadaje).

W tym roku wyślę kartki troszkę później niż w zeszłym, ale mam nadzieję, że zdążą dojść do wszystkich adresatów :)

Do robienia takich kartek trzeba się jednak przygotować. Prawdopodobnie nożyczki i klej są w większości domów. Trzeba kupić ponad to świąteczne wstążki, papier kolorowy zwykły i gruby (pojedyncze kartki jakby z gąbeczki dostępne w empiku), najlepiej blok techniczny (na takiej kartce drukuję życzenia- nie piszę ręcznie ponieważ mój charakter pisma nie zachwyca) i to wystarczy. Oczywiście sam/a decyduj z czego stworzysz swoją kartkę bożonarodzeniową.













Życzenia napisz sam/a lub wyszukaj w internecie. Ozdabiając kartki weź pod uwagę w jakiej kopercie będziesz je wysyłać. Jeśli nie będzie sporo większa to nie wybieraj mocno odstających ozdób (ulegną zniekształceniu podczas podróży).

Oto moje efekty.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz