czwartek, 24 stycznia 2013

Torby z filcu !

Całkowicie przez przypadek odkryłam coś wspaniałego. Pewnego wieczoru robiąc wszystko żeby tylko się nie uczyć zaczęłam sobie  szukać torby typu shopper w internecie. Trafiłam na niesamowitą stronę: Bag's Philosophy.  Dziewczyna robi torby z filcu! Robi je własnoręcznie, każdą na zamówienie. Możecie w niej zmieniać co chcecie, od kolorów przez krój po dodatki.





Wszystkie torby wykonane są z wysokiej jakości impregnowanego filcu i ekoskóry! Każda torebka ma haft : Bag's Philosophy, a niektóre mają też folkowy wzór. Twórczyni za  dodatkową opłatą wyhaftuje na torebce coś na wasze specjalne zamówienie. Torby są przepiękne, oryginalne i wykonane z niezwykłą starannością.







Każda torebka ma jakieś dodatki. Może to być lisia kita (niezwykle modna. dla mnie must have) czy etui na komórkę. Torebki mają dodane także charmsy np. serduszko, kluczyk, listek, które za niewielką dopłatą można zamienić na literki np. inicjały. Możemy właściwie zaprojektować to co chcemy i powstaje niepowtarzalna, wyjątkowa torebka!
















Zakochałam się w tych torebkach od pierwszego wejrzenia ! Już na dwie się zdecydowałam i zdaję sobie sprawę, że trzeba o nie dbać bardziej niż torby z innych materiałów jednak jestem przekonana, że warto!
Jeśli też wam się podoba możecie więcej znaleźć na : www.kaudycka.blox.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz