piątek, 16 listopada 2012

♪♪♪ CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA... ♪♪♪


Ostatnio włóczyłam się po galerii handlowej w oczekiwaniu na kolejne zajęcia. Uwielbiam czasem pochodzić sama ze swoimi myślami oglądając najnowsze kolekcje. Obchodząc przeróżne sklepy jak zwykle najwięcej czasu spędziłam w ulubionym, w którym mogłabym kupić dosłownie wszystko: HOME & YOU <3.





Początkowo postanowiłam tam wybrać coś dla koleżanki, która niedługo organizuje parapetówkę, 
 ale jak zwykle się skończyło (również) na wybieraniu wspaniałości dla siebie.
Otóż pojawiła się już kolekcja świąteczna... Święta Bożego Narodzenia są niewątpliwie moją słabością. Uwielbiam kupować ozdoby, bibeloty, ozdabiać dom (wiem, wiem - wcześniej sprzątanie...), wybierać prezenty i gotować najróżniejsze potrawy.
Nie chcę się tu zbyt rozpisywać. Wolę pokazać wam style świąteczne, które proponuje w tym roku home & you:

SILVER DUST





Zwróćcie uwagę na przepiękne bombki i przecudowną biało - srebrną choinkę ozdobną ( w prawym dolnym rogu zdjęcia powyżej)







ANGEL TOUCH





Z tej kolekcji wyjątkowo spodobały mi się ozdobne kule i urocze świeczki. Są też piękne aniołki, ale nad moim domem czuwa już wystarczająco dużo aniołów :)





TRADITIONAL MAGIC





Tradycyjny look kojarzy się na pewno z domową atmosferą. Można naleźć w tej części kilka wyjątkowych przedmiotów.







WINTER WONDERLAND





Ciężko oprzeć się tym świecącym cacuszkom. Podejrzewam, że żadna kobieta będąca w tym sklepie z córeczką nie wyjdzie z pustymi rękami. Nie mogłam się oderwać.






To nie wszystkie świąteczne przedmioty z tego sklepu. Więcej znajdziecie na www.home-you.com/pl/. Polecam zajrzeć do KITCHEN COLLETIONS.






Gorąco polecam zakupy w home & you. Wszystkie przedmioty oprócz tego, że są piękne to wykonane z wysokiej jakości materiałów. Będą wam służyć przez długi czas.
Zdecydowanie czuję już ten świąteczny nastrój i czekam na Wigilię. A skoro już o Wigilii mowa: czekacie na Kevina? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz