poniedziałek, 19 listopada 2012

!! ZUUUUMBA !!

Zawsze lubiłam jazdę na rowerze, od małego uwielbiam narty, pokochałam snowboard, ale od zeszłego roku miejsce w moim sercu znalazła dla siebie ZUMBA.





Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Ćwiczy się do najróżniejszych utworów. Czasem polskich, czasem latynoamerykańskich i wszystkich międzynarodowych piosenek. W skład choreografia Zumby wchodzą hip-hopsocasambasalsamerenguemambosztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha.






Ćwiczenia są naprawdę dla wszystkich. W mojej grupie akurat nie ma żadnego faceta, ale ze słyszenia wiem, że też zumbują. Tańczę z kobietami w najróżniejszym wieku, więc to nie jest przeszkoda!


Kroki wykorzystywane w zumbie nie są trudne. Co prawda cały taniec jest mocno energiczny, więc na swoich pierwszych zajęciach więcej się śmiałam z tego, że mi nie wychodzi niż ćwiczyłam, ale za drugim razem było o niebo lepiej, a kolejne ćwiczenia to tylko doskonalenie techniki, świetna zabawa, nauka nowych choreografii i oczywiście spalania największego wroga czyli tłuszczu :)







Nie ma co ukrywać, że najważniejszą sprawą w zumbie (zaraz po pozytywnym nastawieniu) jest instruktor/ka. Ja mam to szczęście,  że dziewczyna, która prowadzi zajęcia jest całkowicie oddana temu co robi, kocha to, sama się świetnie bawi na zajęciach i jej energia się udziela. Ponad to jest wspaniałym człowiekiem - mam szczęście. Myślę jednak, że zumba jest tańcem, którego ciężko jest nie pokochać i pewnie większość instruktorów jest temu oddana i można się świetnie bawić przy ćwiczeniach.


Dla nowoczesnych osób, kochających różnego rodzaju ruch i posiadających Xbox 360 z Kinectem polecam grę z ćwiczeniami Zumby. Są na prawde super, świetna muzyka i w wolnej chwili można się dozumbować - oczywiście po normalnych ćwiczeniach, bo to one dają prawdziwy power !






Drogie Panie... Oprócz tego, że możemy się świetnie bawić, chudnąć, utrzymywać formę to jeszcze mamy możliwość świetnie się ubrać ponieważ dla zumbowiczek są przewidziane specjalne stroje ( opcjonalnie jeśli chcecie). Mnie całkowicie zachwycają ich kolory, jakość i wygoda jaką dają podczas ćwiczeń. Więcej w sklepie internetowym : www.zumbapolska.pl







Także drogie panie dresy, sportowe obuwie i ruszamy w tany :)
Ja na szczęście mam zajęcia już jutro <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz