wtorek, 20 listopada 2012

OD CZAPY

Jest coraz zimniej i coraz więcej powodów do noszenia ciepłych, pięknych, wygodnych i stylowych czapek!! 

Kiedyś ich nie znosiłam. Broniłam się rękami i nogami. Jak mama mi kazała zakładać czapkę, zaraz jak tylko zniknęłam jej z oczu to ją ściągałam. Teraz moja kolekcja się powiększa i nigdy nie jest ich za dużo.

Chciałam wam pokazać kilka fajnych modeli i marek, które ostatnio wyszukałam i gorąco namówić do noszenia :)




Burton Cll U Tmrw Wmn (heathers)149 zł


Clast classic (graoevine) 79 zł



DC Camden Wmn (yucd) 99 zł


Femi Pleasure Angel Wmn (pkl)109 zł


Femi Pleasure loza candy pink 129 zł


BREKKA bruco pois pon 


beaniedana.com






Wersja elegancka

barts


Ochrona samych uszu

 DC Winthrop Wmn (hstd) 79 zł


Dla dzieci


barts


Na prawdę wybór jest ogromny. Nosząc czapki zimowe nie tylko chronimy swoje zdrowie. Możemy wyglądać trendy i cieszyć się ciepłem równocześnie. Nie zapominajmy jednak w tym sezonie również o futrzanych czapach i rękawiczkach (jak panienka powyżej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz